Babablog

Baba szerkeszt, Anya meg ír

2010. február 22., hétfő

Cybergyerek

Azt hiszem, ez most akkor az első lépés a világhír felé! Pedig még csak nemrég lettem 1 éves. Anya a szülinapomra készítette ezt a blogot. Szerintem talán csak a 2. szülinapomra tanulja meg igazán... De nem baj, tudok én örülni az ajándéknak így is! A múltkor is annyira örültem, hogy az új számítógép ALT GR billentyűjét egy pillanat alatt le tudtam kapni. Segítettem Anyának megtanulni, hogy kell visszarakni és most már ezt is tudja! Persze akkor is az ölében ültem és figyeltem, nehogy valamit elrontson.
Már alig várom, hogy megtanulhassak olvasni! Akkor aztán megnézem, Anya mennyi sok sületlenséget hordott itt rólam össze-vissza. Nem baj, erre már csak úgy 4-5 évet kell várni és addigra már híres leszek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése