Babablog

Baba szerkeszt, Anya meg ír

2011. június 26., vasárnap

Csokis bibi

Itt a nyár és előkerültek a rövidujjú nadrágok. Ugye, ezt értitek? Van a hosszúujjú póló és a rövidujjú póló. A rövidujjú nadrág is ehhez hasonló, vagyis rövid.

Szóval ahogy betör a nyár és leesik a textil, megnő a felületi horzsolások, sérülések veszélye. Ennek az udvarunk betonozott részén én is áldozatává váltam. Egy új szóval gyarapodott a szókincsem: bibi.

A bibi minden olyan sérülés gyűjtőneve, amit elesés, beütés vagy esetleges szándékos károkozás idéz elő és 8 napon belül vagy azon túl gyógyul.

A bibi sokszor vérzik is. Az enyém is ilyen volt. Azt még értettem, hogy vérzik és hogy Anya gyógyító sebtapaszt szokott rátenni az ilyenekre, porcukrozás (Reseptyl Urea) után.

De hogy mi köze mindennek a csokihoz, arra még nem jöttem rá. Mindenesetre miután varosodás után a sebtapasz lekerül az ilyenekről, teljesen úgy néz ki, mintha csokis lenne. Így amikor ismét felfedeztem a térdemen lévő bibit, meglepődve vettem észre, hogy csokis lett. Mondtam is Anyának, hogy "Csokit ettem." És hogy mindenki megnyugodjon, hozzátettem: "Elmúlik."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése